Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 23 kwietnia 2013

Wywęszone oszustwo biscornowe...

Witajcie, 

u mnie sezon na igielniki :)

Przyznam, że nie lubię takich małych wzorów haftować, wolę duże gdzie można się rozpędzić z krzyżykami i krzyżykować, krzyżykować (???)... :D


Biscornu wyszło dość duże - taki był plan. Nie haftowałam drugiego wzoru jak to zwykle jest, podszyłam kawałkiem granatowego materiału - sztywny i grubszy. Utrudniłam sobie znowu, bo łatwiej się zszywa kanwy niż w taki sposób jak ja wymyśliłam. Największy problem jest zawsze z przełożeniem materiałów na prawą stronę, po wypchaniu trzeba ładnie też zszyć, co nie zawsze mi wychodzi...

Zadowolona, że w końcu ukończyłam to małe cudo pokazałam mężowi... No i się zaczęło ... "A czemu widać ten granatowy materiał, a czemu po spodem też nie jest wyhaftowane?"... Szok. "Bo tak ma być! Bo skoro to ma służyć do igieł to po co ma być wyhaftowane jak jedna strona jest igielnika tylko wykorzystywana..." Tak myślę. Sama wykorzystuję biscornu tylko z jednej strony a druga tylko się brudzi i wzoru nie widać... Skwitowałam jego wypowiedź: "Przecież się na tym nie znasz dlatego ci pokazuję, zawsze musisz wszystko krytykować..." Wrrrrr...

Może u Was jest inaczej ?

Biscornu powędruje do kolejnej krawcowej, mam nadzieję że się spodoba :)

Wzór znaleziony w sieci, kolorystyka dobrana przeze mnie :) Myślałam też o doszyciu wstążeczki, żeby było wygodniejsze do przenoszenia ale na myśleniu się skończyło jak widać ...

To jest chyba mój najdłuższy post. Z góry przepraszam. Czytać nie musicie, podziwiajcie fotki :)




8 komentarzy:

  1. Ja myślę, że krawcowa na pewno będzie zachwycona tym biscornu! jest prześliczne!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest! A jakie żywe kolorki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dobrane kolorki. Na pewno będzie cieszył nową właścicielkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee tam mąż się nie zna, a swoja drogą to marudny jest :)). A krawcowej na pewno się spodoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To i podziwiam - pięknie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  6. Biscornu wyszło Ci pięknie, a mężem się nie przejmuj! Im zawsze coś nie pasuje:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystyka przepiękna. Takie biscornu jest idealne dla krawcowej, bo będzie widoczne z daleka a co za tym idzie, nie powinno się zgubić nawet wśród sterty materiałów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tez sie podoba , jest bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa, za te niemiłe też, za odwiedziny i zapraszam znów ;)