Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 17 sierpnia 2016

Wedding, wedding, ślub ....


Po długaśnej nieobecności pragnę zaprezentować kolejne moje dzieło.
Nie było łatwo, pierwszy raz to haftowałam, wzór niezbyt czytelny, i o zgrozo, kolory musiałam dobrać sama samiuteńka, za podpowiedź mając inne wzory i legendy Vervaco, ale po długim boju udało się.

Jestem bardzo dumna z efektu, choć zaczęłam wątpić czy będzie to miało 'ręce i nogi'.

Tak oto powstała pamiątka ślubna dla Syna Pani Anny. A po niej długo oczekiwany wyjazd nad morze i relaks (w tle sms od Pani Anny, że haft jest piękny) ahhhhh......










Pozdrawiam wakacyjnie .

PS. Powstają następne hafty :)

M.

5 komentarzy:

  1. Cześć, miło Cię widzieć :) Bardzo ładny haft, pewnie nie podjęłabym się samodzielnego dobierania kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający Haft a kolorki pięknie dopasowałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Sobie poradziłaś z doborem kolorów, haft piękny:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, było trochę nerwów :) w jednym miejscu nie jest OK ale całość pozytywnie. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa, za te niemiłe też, za odwiedziny i zapraszam znów ;)