Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 19 grudnia 2012

Victorian Lady i pocztówka

Ufff, wreszcie ukończyłam małą zawieszkę nazwaną Victorian Lady z prezentem.  Takie małe a dużo roboty bo kilka kolorów i backstitche. Tylko nie wiem co dalej  z tym haftem zrobić, chyba zawieszkę.

Na szybko wyhaftowałam jeszcze kartkę świąteczną Merry Christmas :) Też nie było łatwo jakby się wydawało, drobne elementy, backstitche. Trochę pozamieniałam kolory ale chyba jest OK.  Haft nakleiłam na papier, który mi został od zaproszeń ślubnych. Kartka dziś poszła do mojej przyjaciółki, dzięki której zaczęłam krzyżykowanie :) Jest to sposób na pochwalenie się jak mi z tymi krzyżykami idzie, mam nadzieję, że jej się kartka spodoba. Oba wzory zaczerpnęłam z TWoCS nr 158.

Enjoy!






12 komentarzy:

  1. Śliczny ten wzór - też by super wyglądał na kartce. A kartka jaka pomysłowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa śliczne! Rzeczywiście, Promyk ma rację, z pierwszego wzoru też byłaby cudna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa pocztówka. Chciałabym taką kiedyś dostać, ale prędzej sama sobie coś w tymguście zrobię, niż ktoś mi przyśle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówka fantastyczna, jaka realistyczna jeszcze ta pieczątka, koleżanka będzie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie haftujesz :) podziwiam, bo sama jakoś nie mam zapału do tej techniki...
    Pozdrawiam!

    http://anzaart.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* widzę, że jesteś artystką w innych technikach :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa, za te niemiłe też, za odwiedziny i zapraszam znów ;)